FML, livet leker.. eller ?

Sitter hos hanna, väntar på att hon ska käka klart så, eller ja hon gick just å åt så jag passar på att skriva lite :)

Har just fått en privat manikyr av Tuva, vettafan hur gammal hon är så.. Inte över 2 iaf.. :P
Hon har lärt sig hur man målar lugnt nu iaf :) Gav henne en fin manikyr innan så xd Rosa me svart grafitti, det tyckte hon om !

Skolan var inte så seg faktiskt, lektionerna gick relativt snabbt ! :)
Ska messa ett stycke person nu så får jag se om jag kan lösa en grejja ikväll, eller hoppas på det iaf !

Kom ihåg, svarar imorgon, så skriv Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa frågor till mig nu :D

http://mattssonmalin.blogg.se/2011/november/fragestund.html

Lånade en bild av Hanna som hon tog igår när Tuva målade mina naglar ↓
Tihihi :')

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0