Godeftermiddag folk !

klev upp ur sängen för en timme sen :P 
Har dock inte käkat frukost än, käkade en kaka just så det får väl räknas som frukosten då ! (a)

Vad jag hittar på idag har jag ingen aning om.. Ska hitta på nåt skoj :P Som det ser ut just nu så blir det att dega hela dagen, vädret är ju inte det bästa..... :/ 

Skulle följt med Natha till ronja idag men jag har en liten svag känsla över att hon åkte när jag sov O.o ska höra med henne senare.. :)

Ska väl tvätta lite kläder, fara å köpa lite candy till mig I guess.. :)
Kan bjuda på lite bilder jag tog lite snabbt igår, i nästa inlägg då !

Sakna mitt gamla hår ! :(

Jag tror jag såg en bild på mig med ljusbrunt hår nånstans... Ska nog färga det ljusbrunt innan julfesten (a)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0