Julfeelings .. ? Nej, inga alls !

Jag bakade just lite julgodis, känns inte som det är jul på lördag... Det är ju lixom ingen snö ute eller nåt.. :(

Skolan idag var random :P Första timmen snackade vi mest skit, sen drog vi till kyrkan, tillbaka till skolan, och prata mer skit :))

Sovit 4 timmar inatt och är inte ett dugg trött :D
Suttit i 2 timmar (1-3) inatt och snackat med en lärare O.o ! Rätt skoj... (a) Kollat TVD lite grann, sen klockan 4 fick jag för mig att gå å lägga mig en stund :)

Jaa.. Tror jag slänger upp lite bilder här.. Borde ha ngra som inte är redigerade än som väntar på att redigeras.. ! Eller jag kollar på TVD istället ! ♥

Snyggingarna !

Visste ni föresten att Ian Somerhalder (Damon) och Nina Dobrev (Elena) är ett par IRL ? :D

Comments
Posted by: Stella 8)

alltså malin.. gillar hur du hämtar inspiration från andras bloggar xD kanske en liten länk, typ jag såg det på stellas blogg/stella sa det till mig? :b

2011-12-21 @ 22:05:12
URL: http://randoum.blogg.se/
Posted by: Stella 8)

btw svar, aa du kan få han. orka prata engelska hela tiden x) jag veeet, alltså inte mig, typ fulaste i världen :c

2011-12-21 @ 22:39:45
URL: http://randoum.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0