Morgondagens kläder; check !

For och provade en klänning idag, den passade superfint tyckte jag så jag far och köper den imorgon ! :)
En svart långklänning blev det ! Sen strass-ringar och armband och sen ett *gulp* halsband :s Och sen ÄNNU värre, klackskor xD hahha !
Nåja fint blir det säkert nåndag ! :)

Sitter just nu och knåpar ihop en film till Jennifer.. har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska göra filmen än.. Gjorde på ett sätt, men kom sen på att jag ville göra på ett annat sätt så jag provar på nu bara ! :)

Efter att filmen är klar (om ngn timme) så ska jag ladda upp lite bilder här om jag hittar några opublicerade ! :)

Så ser min kväll ut, eller vänta ! ska hämta popcorn nu ! :D


Jag right now, sitte jättemysigt med min krage upp under näsan ! ↑

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0