wohooo

Min statistik suuugeeeer :D

Men jag ska fixa lite mer på bloggen idag tror jag.. OM jag hinner, Hanna kommer hit nu och ska sova här, men först ska hon och jag ta oss an mitt rum :D 
Det ska bli skinande rent ! :DD Höhö, ser framemot det, eller ? :o

Idag började det med att jag var försenad till matten, skrev mattediagnos. HK två timmar, bakade pepparkakor, som blev brända :D 
Sen Engelska, läste upp ngt crap jag hade skrivit i mitt häfte och sen Luciaövning 2 timmar ! Ganska chill :)

Imorgon är det upp halv 6 som gäller ! Ska till skolan kvart före 7 ! :D UUUNDERBART D: 
Men nu inväntas hanna så vi kan sätta igång med det vi ska göra ;D

Hade så bra nu allihopa ! :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0