Hopplektion

Vi hoppade klockan då hade Pååla igen :)

Ett rejält misslyckande är vad jag behövde.. ? eller så nä.....
Aja vissa gånger lyckas man mer än andra och nu misslyckades jag totalt :s

Det är ju fan pinsamt när det går som det går... Jag missuppfattade uppgiften till att börja med... O.o Sen så failade det totalt.. Usch jag kan rida bättre varför gör jag inte det dåå... ????
Suck blir väldigt besviken på mig själv..

Och ja jag vet att jag har föör höga krav på mig själv.. 

Aja nya tag imrn då vi hoppar med ponnyn Ramia, kommer nog inte gå så mycket bättre... Kan inte rida ponnysar (kändes som jag red shetlandsponny förra veckan♥), men iaf så ska jag försöka, sitter jag här och är negativ så kommer jag ingenvart, ska prova och inte ge upp ! :)


hahhaha överdrivet söt bild på Nathaliiiie :D ♥

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0