Hoppning med Raaaamia

Börjar förstå mig på den ponnyn nu tycker jag ! :)

Vi hoppade studsserier och ett räcke, aah ni fattar.. ! Ramia hoppade fint utan att vägra till en början xD Hon hoppade på och hon bara for, humm hade inte henne riktigt där jag ville ha henne, men med en liiiten tanke på att jag inte känner henne så tycker jag att det gick bra ! 

Vi hoppade bra ääända tills räcket blev upp mot 90cm.. Jag som är rädd för att hoppa ponny så kan ni ju fatta hur det slutade xDD Hon stannade.. Mitt fel .. :/ Sorry ponnyplutt.. ! 
Nååja, nästa vecka ska jag tukta henne genom omhoppningssvängar, kan bli skoj :D hahahh !

Aja hade det bra, ska gå å sååva nu så aah, hare ! ♥


Ramia ! ♥

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0