Nu tar jag en nystart !

Från och med den 16 november tar jag en nystart !

Jag har sagt det tvåhundratjogioåtta gånger men nu ska jag verkligen försöka komma ikapp ! Jag ska lägga åtminståne 30 minuter varje dag på att plugga på prov / förhör och sånt boring stuffs !

Ska sluta på franskan, sa det åt franskaläraren och studiehandledaren idag, så jag ska gå dom sista två veckorna i period 1 klart nu. Sen är det bara att tänka på dom andra änmena ! :)

Hoppas jag hållerr det här nu, vill verkligen gå ut skolan med bättre betyg än 6,5 i medel som jag har nu... :P
Vill verkligen komma in på Flyinge..♥ !

Aja, nu ska jag se ett avsnitt av vampire diaries sen ska jag råplugga religion som jag har prov i imrn... 

Höres !


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0