Ny, bättre kamera = ny, bättre kunskap

Insåg i torsdags när jag skulle fota Freddan & Hnokki att min kamera är grymt mycket annorlunda än min förra kamera.. Det var heeeeeelt annorlunda att fota med den juu.. Jag insåg inte att det var så mycket jag lärde mig med att fota massormassormassor med min förra kamera, den var ju så simpel.. !

Måste lära mig min nya kamera nu känner jag... Bilderna blir inge bra alls faktiskt xdd

Här har ni några exempel:


Ben+omgivning blir suddigt.. jag ska ut och fota MASSOR i veckan.. kan ju fan inte ha det såhär..................... -.-

Comments
Posted by: Lasse Karlsson

De bilderna var ju inte alls dåliga. Men jag tror jag vet vad du menar och vad det handlar om. Skullle nog kunna ge dig lite användbara tips vid tillfälle, om du vill. Säg till i så fall. :)

2011-11-08 @ 21:48:18

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0