Seeegdag like always på torsdagar..

Började 8 hade matte två timmar.. Sen engelska, det ända dramatiska som hände under den timmen var väl att brandalarmet gick igång.. :P Haha fuuult var det iaf, jag gick och hämtade min jacka och skor luugnt och fridfullt :) aaaja, vi ställde oss på grusplanen och rektorn kommer helt random och frågar vad som står på, lite random faktiskt... Polis och brandkår och såna saker kom till skolan.. sen var det biologi, hälsokunskap, bild & samhälla där kollade vi på film så det var ändå rätt najs :))

Nu ska jag vänta på natha som jag tappat hoppet på så hon får fara lonleychild till Ronja nu ;) höhö vad jag är eeelak :D

Hade så bra så ska jag hitta på ngt ballt att gööra !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0