0 update !

Hejhej ! Här får ni ett livstecken av mig !

Jag orkade inte uppdatera igår och inte idag heller.. Men här kommer ivf vad jag gjort under helgen !

Lördag: Helgjobbade i stallet ! Allt flöt på superbra och det var några underbara ungar som hjälpte till med in och utsläpp av hästar, fodring och sånt, underbart ! Packade typ 50 påsar silage, morgonmaten till måndagen, kvällspåsar och lunchhö till hästarna som sku käka inne ! Natha fick inte hjälpa till med att packa påsar då det inte är världsstort inne där silaget var.. Så för att undvika att det skulle bli trångt fixade jag det själv ! :) 
Mockade typ 9 boxar varav det 3 spiltor ! :) Det var jätteskönt, allt gick superfort och allt bara for som rinnande vatten ! Vi blev klara supertidigt, så det var slappa på schemat också.. Nog för att jag inte ville förstöra flytet så jag hittade på något annat najs att göra bla fixa till i gödselstacken lite grann (a) 

Söndag:
Klev upp kl 10, gick till kyrkan satt där i typ 1,5 timme... Sjukt jobbigt ! Fick reda på vilket skribbaläger jag ska på i sommar osvosv. For sen och fotade hopptävling på travbanan, orkar inte redigera dom nu då jag ska sova.. ! Så bilder kommer imorgon !
Sen har jag vart hemma och gräddat, slirat lite me Natha lite hit och dit i helgen.. :) Aja, nu e klockefan halv 1 så d e väl dags att söka sig till sängen ! :) 




Bjuder på dessa bilder (oredigerade) från någon lördag då Natha & Emma helgjobbade, båda bilder är på Samson!

Comments
Posted by: lisa

har du några bilder på mig och Rico? :)

2011-10-04 @ 15:11:31
URL: http://laiishaa.blogspot.com

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0