Älska när allt bara ligger där det ska.. !

Hopplektionen gick sjuuuktbra !
Pola var framåt och hon hoppade grymt bra, jag var lite efter i två språng idag, det var i trekombinationen, jag släppte henne lite tidigt och det blev ett jäääättesprång, och sen ett till lite större, så då blev jag och hänga med i munnen på henne :( Sista hindret i kombinationen hängde jag med utan att slita henne i munnen :)

Vi hoppade en liten bana på slutet. Det var först en trekombination i höger varv -> två kombination på andra långsidan -> Snett igenom, byta galopp -> trekombinationen igen i vänster varv -> två kombinationen i vänster varv ! Det gick bra det med, höll henne lite för länge i ena två kombinationen så vi kom lite nära, men det löste vi bra :D 

Jag bara ÄLSKAR såna här lektioner :))

Taggar hopptävlingen på Söndag, ska vara med i 80 & 90, hoppas det går braa :)

Comments
Posted by: lisa

Okej! Tror du att du kan mejla? [email protected] :)

2011-10-04 @ 22:55:58
URL: http://laiishaa.blogspot.com

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0