Höll på smaka asfalt idag...

Cyklade till sparhallen skulle köpa choklad till mig & Natha idag efter skolan. Påvägen hem skulle jag svänga upp till Natha's hus, asfalten är blöt och mina bromsar är sjuuukt dåliga !

Jag bromsade först med bakbromsen den funkade inte alls, tog frambromsen, den brukar inte heller funka, nu helt random funkade den jättebra ! 
Framdäcket nitade och bakdäcket gled iväg åt sidan ! 
Det höll på gå på näsan det där.. Men som tur va så släppte jag båda bromsar och jag inte flög ner och smakade asfalt (a)

Som sagt blöt asfalt är jäävligt halt !! :s

Comments
Posted by: Becca

hejsan :)

Har du bilder på mej och C från i söndags ? :)

2011-10-03 @ 16:26:56
URL: http://beccabergman.blogg.se/
Posted by: Stella 8)

fittan vad snabbt du reagerade? jag hade typ släppt med flugit åt helvete ändå pga min GRYMMA balans? x)

2011-10-03 @ 17:01:53
URL: http://stellaobella.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0