Min dag !

Började 8, cyklade iväg 5i som jag brukar då ! 
Innan jag for ropade mamma åt mig att det är halt ute så cykla jätteförsiktigt ! Jag sa ju såklart "jo jo!" Precis som jag säger varje dag då jag vet att jag inte slirar omkull med cyklen xD Men SÅKLART så slirade jag omkull i en ishal kurva.. Jag fick ett stort sår på knät och en rejäl uppsvullnad men det är chill nu.. Och mina tights jag hade på mig första gången gick såklart sönder !!! D: Fy fan vad arg jag blev.... :@ 

Kom till skolan 5 över.. Hade samhälla, svenska två timmar, engelska & biologi.
Insåg senare på dagen att jag behöver tvätta såret med sårputs så jag gick till skolhäsovården och fick ett snyggt plåster och ett rent sår :') 
Gör fortfarande pippi men jag överlever xD

SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR JÄVLA FEJLAT ATT MAN FALLER ME CYKELN NÄR MAN GÅR I 8:AN xDDDD HAHAHHA xD

Aja, nu ska jag sova, gonatt hörrni ! ♥

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0