Morgondagens "Outfit"

Jag och Pola kommer se ut såhär imrn:

Jag:
Tröja / Kavaj: Grön Sleipnertröja
Ridbyxor: Vita Jackson
Skor: Svart Mountain Horse
Chaps: Svart horsehead
Hjälm: Halorider pluz
Väst: Svart Racesafe
Handskar: Vita CRW

Pola:
Sadel: Svart Minns ej märket på den nu..
Träns: Brunt Vet ej..
Schabrak: Vitt Equiline
Benskydd: Blå Vet ej

Funderar på att ta mitt eget träns men jag vet inte..

Det är ju inget som matchar precis.. menmen det är bara en klass och det är ju CR så att....

*Bild på mig och Julia från i våras*
Såhär ser min och Julias outfit ut... :)

Comments
Posted by: Tania Aalto

Hejsan!

Ser att du har en HaloRider Pluz. Är du nöjd med den? Hur är de i storlekarna - stora, små eller normala? Tacksam för svar då jag funderar på att beställa en sådan från Horze. :)

mvh Tania

2011-12-07 @ 21:16:34
URL: http://www.stensholmen.tk
Posted by: Tania Aalto

Tack för snabbt svar! :) OK, så om jag har 57 på andra hjälmar borde jag ta 58?

2011-12-08 @ 14:21:35
URL: http://www.stensholmen.tk

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0