Sry...!

Ber så hemskt mycket om ursäkt av att jag inte bloggat här.. ! Vågar inte kolla statistiken då den sääkert är väldigt dålig för tillfället.... :( 

Just nu sitter jag och kollar på Vampire Diaries (♥) har börjat om och kollar säsong 1 om igen och sen kolla 2:an och sen börja kolla 3:an så finns det nog en del avsnitt av den säsongen såå jaa :)

Nu ska jag börja plugga rellan som jag ska skriva om på onsdag.. Underbart... -.- 

Ny design är på g, jag måste bara göra en ny header och sånt skojskoj och det vet alla att jag är jäättelat med att göra.. ! Jag ska fixa det då jag inte har lika mycket att göra, i helgen kan jag eventuellt knåpa ihop något ! :)

Förskyld som ett as är jag just nu så jag ska sitta och ta det lugnt tsm med min rellabok ! Hjärta på den... Imorse kunde jag inte prata och det blir ju lite bättre för varje dag som kommer juu ! :)

Söt ♥


Aja, vi hörs allihop ♥

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0