Tävling

Tävlingen gick helt på skit !

Framridningen var Pola jättefin och hoppade allt utan att krångla något.. Hon hoppade stort och luftigt och lydde bra, men såfort vi kom in på banan så slutade hon lyssna... För det första så började hon galoppera utan att jag hade gett henne "klartecken" att vi skulle galoppera, så hon bara for på där utan att lyssna... 
hon stannade 2 gånger på första hindret, det var inte så att gå FRAM till hindret och sen stanna, utan 10meter framför hindret, DÄR skulle man vägra.. Jag red fram till hindret och gjorde volt och kom på igen, samma sak igen. Gjorde volt och kom på nytt, då hoppade men då jävlar flög vi båda rätt upp i luften.... -.-
Hinder nummer två fanns inte tanke på att hoppa hade hon på hjärnan.. Så där stannade hon igen... 

3 vägringar = utesluten !!!

Har någon bilder på mig och Pola från dagen (även om vi bara hoppade första hindret) Men jag hoppade ju d två ggr, men iaf skicka till [email protected] !

Borde haft fina Julia istället ♥


Fattar inte ens att jag försöker, det går ju på skit varje gång... Tappar fan suget..

Comments
Posted by: becca

Pola i ett nötskal -.-

2011-10-09 @ 16:53:31
URL: http://beccabergman.blogg.se/
Posted by: eve

så bara för att de gick dåligt på en tävling så önskar du att du haft en annan häst?:S okej, ja trodde du valde pola för att hon är din sköthäst och du tkr om henne?

2011-10-09 @ 20:52:57
URL: http://akaeve.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0