Tidigt i säng idag igen !

Igår gick jag och la mig klockan 10, helt underbart att sova ut ! :) Men ändå va det svårt att komma upp i morse.. 
Frös som ett as gjorde jag också.. Då jag upptäckte att två av mina tre täcken låg på golvet D: 

Nu ska jag gå i duschen, sen kolla på ett avsnitt av The Mentalist.. (a) Sen sova ! Sååå grymt skönt att komma i säng typ kvart över 11 :D Får se om det inte blir tidigare.. Tror inte det då ett avsnitt är runt 45minuter långt.. :P 
Nåväl, sånt som händer då man kom på att klockan blev 11 idag också.. :)

Aja hadebra nu allesammans ! ♥

Här kommer en bild på en svamp som jag fotat med Natha's kamera. Och sen tre bilder från Rosabandethoppningen på Sanna & Proximo, Jenna & Liam & Tea & Niky !


Alla bildstölder anmäls !

Hoppbilderna är tagna med Canon eos 1000D, 70-300IS ! Vet nu inte vad jag hade för objektiv riktigt...

Comments
Posted by: Lasse Karlsson

Fina bilder Malin. Inklusive kantarellen. :)

2011-10-11 @ 15:22:32

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0