Underbar och sjuukt lyckad dag !

Fortfarande så jävla lycklig :D

Startade då 2 hästar i samma klass idag då ! :D

Samson:
Han lyssnade så jäkla bra och var riktigt stark och pigg på framridningen ! Han lyssnade kanon och var jäääävligt stark, han var skitjobbig att hålla ihop xD När vi ridit fram klart var både han och jag jäkligt svettiga xd Väl inne på banan var han jääättelugn och pigg ! Superfin var han, det kändes jättebra och jag är superdupernöjd med honom ! :D

Alice: Det gick inte så bra för oss idag.. har inte ridit henne på jättelänge så det var lite annorlunda att sitta på henne då ! :) På framridningen var hon nästan lika jobbig som samson, hon var lika pigg och dragi... Hon dampade lite i galopperna, skulle helt plötsligt ställa sig på stället och hoppa lite.. :question: Inne på banan vet jag inte alls vart formen for ;( Aja, vi knatade på där i vårt eget litet speedtempo utan kontroll, haha bara att styra och försöka sitta fiint (a) Inte så nöjd med henne, men lite iaf !

Lag Kollvantarna (det jag hade samson i) blev placerade ! En tredje plats för oss ! Grattis till oss :D

hehe det var skitspänt när det var 2 ekipage kvar, vi visste ju att det ena laget skulle putta ner oss från andra platsen :( När sista ekipaget red fattade jag nästan att dom skulle knuffa ner oss.. Men icke sa nicke, det gjorde dom inte :D Vi blev trea !

Haha snabbt in i stallet och tränsa heppan, upp (barbacka) och fort in i ridhuset ! 
Precis innan jag och Samson hade paserat dörrhålet ropade jag (så alla fattade att vi var på inkommande) "KOLLVANTARNA PÅ G!!!" hihihi alla skrattade åt mig :( Aja Lyckad dag och jag är fortfarande sjuuuukt glad :DDD

Dom som har bilder på mig (helst på samson och mig) får jääääääääääääääääääääättegärna skicka till [email protected] :D 



Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0