Pålahästen igen ! :)

Red dressyr på Marco Pola idag ! Tihi kändes väldigt nödvändigt att skriva ut hennes namn !

Vi hade halter och halvhalter, sncka om känslig häst ! Jag behövde bara sätta mig ner på henne så tvärnitade hon nästan. Eller asså ege var det inte ens i närheten, men jag behövde inte göra så överdrivna förhållningar, hon bara stannade, plopp så stod hon stilla lixom !

Hon var sjukt fin och lyssnade iaf jättebra, fick beröm av ridläraren iaf (vilket betyder mycket) :)) 
Förra veckan hade vi uteritt, men veckan före hade vi hoppning, då var hon inte sådär jätteglad på mig :( Men nu var det annat :D 



Riktigt fin heppa detta alltså ! :)

Ja, dessa bilder är tagna med min ytterst braiga mobilkamera ! 


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0