Ridning - Pålahästen

Red Pååla idag ! 

Vi hoppade lite linjer och sånt, Vi hade en S-linje på ena sidan & En båge med två oxrar på andra långsidan av banan. 
Pola var så jävla taggad till hoppning så hon stod ju nästan och hoppade på stället när jag skulle iväg.. 

Våra s-linjer blev bättre än förra veckan, men jag kan ege inte jämföra då jag hade en annan häst.. :)
Julia + Jag + s-linjer = Error, så att ja xd

Men pola hoppade på fint och bytte lite hit och dit av sig självt xd Så det var rätt chill !
Oxrarna måsta jag rida lite mer än på s-linjen, Då var det inte bara att svänga och hålla i lite grann xd hehe älska maskinhästar ♥ 

Men iaf den 9 är det hopptävling, har sånt jäkla beslutsångest så det finns inte.. Jag vill ju ha Julia.. Men alltså saken är den att jag känner att jag sitter bättre på Påla då hon är större och mer av min typ av häst, Julia är sjukt rolig att rida ibland och hon är jättefin på tävlingar ♥ 
Det bestämmer jag senare då jag hoppat Påla lite mer..

Vad tycker ni ? Påla eller Jullan ? Vem passar jag bäst på ?
Ni kanske inte har sett mig rida Påla..


Jag & Pola på dressyrtävling...

Bilden är i för stor storlek för själva bloggsaken är för att jag vill ha bilderna i 600, senare när jag fixat bloggen som jag vill ha den blir det bra ;)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0