Tröga torsdagar..

Älska torsdagar.. Börjar 8 och slutar 3.. Det är ju rena döden för mig :s

Aja, började dagen med matte två timmar, sedan engelska, biologi, hälsokunskap, bild & samhälla ! :) Det borde vara sju timmar !
På hälsokunskapen slirade det till för mej och Hanna en del.. Hon sa att hon hade fått tix i sitt öga, och sen lite senare vibrerade hennes mobil, och så sa hon det vibrerade i min Bh.. Och jag hörde det pirrar i mina ben, så jag frågade "Har du tix i dom också???" HAHAHAHA fyfan va vi garva åt de asså ! xD 
Sen satt vi och garvade åt Gluteus Maximus ett tag också..

Sen var dagen bara trög. Jag & Natha har suttit och kollat på film typ hela dagen på min telefon, inte den största skärmen, men det är bättre än att sitta och stirra på läraren...... ;)

Nu ska jag spela Angry Birds på fb, sen plugga ! 
Får se om jag kommer med Natha till Ronja idag..

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0