33 vindruvor i munnen på samma gång :D

Som rubriken säger, jag tror det är mitt rekord på flest vindruvor i munnen på samma gång xD

Sitter i möckelö i husvagnen och knappar på pappas dator :)))
Jobbat i stallet idag, trött som fan !
Allt gick bra idag faktistk, mockade, fodrade, plockade påsar och red en sväng ! hihi fick rida Pola :D *överraskad* Natha fick hoppla runt på Danne :)) Red lite öppnor, skänkelvikningar, lite övergångar och ett eller annat galoppombyte :) Jag uppnådde nte riktigt vad jag ville, men Pola blev nöjd och trött så tidigt så jag red bara 45 minuter, Natha red lite längre.
Misslyckande var ju att jag red med mina hoppstövlar i dressyr :( Hittade inte mina chaps i morse.. :( 

Jag tänkte slänga upp lite bilder från i tisdags här snart, min hårddisk funkar inte, och internet laggade som fan i tisdags så det funkade inte :P


Bara för att jag saknar min fina vän ♥

Comments
Posted by: Stella

Jag saknar dig mää ♥

Jag tycker att vi ska spika 16/7-20 maj ! :D

2012-04-06 @ 20:35:51
URL: http://ssiren.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0