Bra dag ---> hemsk dag !

Jag klev upp halv 7 imorse, och jag kände att, det här kommer bli en superdag ! Och det blev det.. Ända tills klockan blev kvart över 4...

Är bara så arg, besviken och arg..... Fick rida en enorm häst vid namn Big Indian idag.... Fyfan säger jag bara.. Ville inte rida lektionen över huvudtaget, och det var nog ett bra beslut att ta.. Men jag red ivf ! Fyfan vad dåligt det gick !!! Jag var så här - nära på att bryta ihop !! Indianen hoppade fint, men det hängde på den som bara flög efter däruppe.. Gick så jävla dåligt !!!!!! 
det va nog första gången i hela mitt liv jag hade självmordstankar, Fysatan säger jag bara !

Vill inte ens gå in på detalj, gick så jävla dåligt...... -.-
Har jag hnm nästa vecka igen, så avbokar jag ridlektionen ;)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0