En rolig sanning ! :D UPDATE!

Jag ska ju tävla dressyr imrn, och jag tänkte avslöja en ganska akward truth, eller det är nog ganska många som gör det, men jaa.. tänker man på vad dom som ser en, vad tänker dom ege ? Är hon helt galen eller ? xD Hahhaha nej jag vet inte, men det funkar xD

Sanningen är:
Varje gång jag tränar in för en dressyrtävling så springer jag alltid programmet på grusplanen bakom vårt hus, jävligt fult dock xD Men det funkar ! ;)

Hur gör ni då ni ska träna in programmet i huvudet, OM du bara har en ridskolehäst att rida på ? ;)

Sen har jag alltid publik av mina grannar ! Dom sitter och glor som om dom aldrig skulle sett en mänska förut ?!?! Ganska jobbig feeling faktikst... :/

Comments
Posted by: Maja

haha, så gör jag med :D och sen brukar jag rida det också då :)

2012-04-14 @ 20:33:34
URL: http://majjjus.blogspot.com

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0