Känner mig som en lonleyvarg.. xD

Ända sen jag kom hem från skolan idag har jag suttit framför datan, har inte gjort nånting x)
Jag har redigerat bilder, gått igenom bilder.. Kollat på ett eller annat TVD avsnitt. Men mesta dels redigerat bilder !
Känner mig fett lonley idag faktiskt.... Jag hatar seriöst måndagar.. Jag är så fittans trött när jag kommer hem efter skolan.. Ibland brukar jag orka mig ut på kvällen och göra något, men inte idag.. 

Förkylningen har blivit lite värre, och imorse kunde jag inte röra ena armen, så man bah " YES, VILKEN UNDERBAR DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!! :D " Och nu sitter jag och halvsover..

Isåg att klockan blev rätt mycket nu.. hahah tänkte för typ en timme sen att klockan bara va 7 elr nåt, så jag tänkte höra med ngn rolig dude om någon ville hitta på nåt, men då, då jävlar va klockan 9 ! Tiden flyger iväg lite idag elller ?????? 

En gammal bild får förgylla mitt långa inlägg :)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0