Kokar upp av värme

Jag har så jäkla varmt så jag håller på att avlida.................... Har fönstret öppet, och fläkten på... Kan ha och göra med att min dator är varm... Ska sätta mig vid databordet istället :)
*paus i skrivandet då jag sätter mig vid databordet*
Såja, fan va skönt det va med ett databord igen ! :D Länge sen ;)

Men ivf, sitter och lyssnar på musik just nu, håller på att dygna, lyckas ganska bra med det faktiskt ! :) Ska fortsätta min natt med att fortsätta på ett skolarbete i svenskan.

Red Lukas i fredags ! Tränade lite på galoppen, typ som att göra en ENORM volt i galoppen, vilket inte höll...... Men vi jobbar vidare, ska börja med att lära hnm att ta galoppskänkeln som en normal häst som första projekt med honom ! 

Det här blev ett långt inlägg insåg jag nu, så jag slutar här ! :)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0