Skäckar / hästar med breda bläsar ?

Vad tycker ni om hästar som har bläs från ena sidan till andra sidan av huvudet ? Eller skäckar ?
Spelar det någon roll om dom kanske inte är helfärgade, har perfekt smal bläs på huvudet ?

Varje gång jag & mamma kommer in på "köpahäst" ämnet (som alla som drömmer om att köpa en häst, kollar jag iaf in på hästnet och kollar runt bland dessa underbara hästar som säljs) Varje gång jag hittar en häst (Jag är väldigt svag för skäckar, hästar med breda bläsar, och utan bläsar även vita hästar)
så kommer hennes kommentar "jag köper gärna en häst åt dig, den dagen då vi har råd, men jag tänker inte köpa en som är fläckig eller har sådär mycket vitt på huvudet, inte en vit heller" Eller denna *jag kollar på en häst utan tecken* "men, är inte den lite tråkig..?"
Man bah "eeeeeeeeh wtf?!"

Vad har hon med saken att göra lixom ? xD

Någon som har / hade en likadan morsa innan ni köpte / vill ha häst ? c:

Bilderna är framgooglade!

Comments
Posted by: Eva

hahaha min mamma var sådan ...

2012-04-14 @ 20:22:23
URL: http://evahagelberg.blogg.se/
Posted by: elise

så var min mamma hela livet, tills maisan dog och zack flyttade! jag tycker man inte skall fokusera på färgen då man köper häst, hittar man en trevlig häst med bra pris skall man självklart fara å kolla på den fast den kanske är tråkig brun... :)

2012-04-15 @ 17:58:28
URL: http://eliwse.blogg.se/
Posted by: eve

är man seriös med att köpa häst ska inte utseendet spela nnån roll^^

2012-04-22 @ 22:16:07
URL: http://akaaeve.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0