Söndagen den 15 april !

För det första ska jag säga att man borde förbjuda självlysande planscher.. xD Nejmen jag har en plancsh som typ lyser eller nåt O.o Wiiiierd..

Tävlade dressyr idag, gick faktiskt helt okej ! Alice var så jävla springig emellanåt, hon körde upp huvudet och sprang som en liten mupp ^.^ Delvis därför vi hade lite fri form genom hela programmet (a) Men när hon väl skärpte sig så gick hon jättebra :D
Mitt mål var att inte komma sist, och det gjorde jag ju inte heller ! :D Red fel en gång bara, pinsamt värre.. Det fick bli paniktänk på sekunder då jag glömde bort vad det va efter mellanskritten.. 
Glömde mitt sexiga protokoll också ._. Tar det på tisdag !

10 dagar kvar tills jag har bestämt mig, om jag känner för att göra bort mig eller inte O.o Mer än så får ni inte veta ;D Busig jag är :D

Nu ska jag ivf sova :) 
Ååååååh, jag vill sova med underbar musik i mina öron i natt :3 men jag måste stänga av min dator,, så det försvann..

Tänkte också lägga till att hälften av mina tangenter funkar knappt xd vissa knappar måste man trycka skithårt för att det ska komma en bokstav xD


Lånade denna bild av Susanna (http://susus.webblogg.se/) ! Hoppas innerligt att det va ok !

Comments
Posted by: Susanna

Självklart är det okey! (:

2012-05-28 @ 22:57:05
URL: http://susus.webblogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0