Tisdag 17042012

Anmälde mig till hopptävlingen som är på söndag idag, HAHAH jag önskade Samson först O.o Hoppas han hoppar bara xd 80 & 90 klassen ska vi försöka komma runt :D (Allt för dig Freddan ;))

Red idag, vi hade gymnastikhoppning ! skojskoj !
Pola hade en "allt-är-jätte-farligt" dag, det började med att typ 5 sekunder efter att jag suttit upp på henne så kastar hon sig bakåt då nånting var jätteläskigt, sen var hon så hela lektionen ! Fett jobbigt xD

Imrrn har vi markarbete & hästbyte ! eeehm, jag hoppas jag inte får typ.. någon jag inte vill ha xD Erica har en tendens att ge mig såna hästar jag inte riktigt gillar xd Förutom dom senaste gångerna då jag haft Pola :D 

Men jag ska ivf sova nuså, Godnatt ! :D

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0