Fotografering ??

Eftersom jag har brist på saker att göra nu under sommaren, (som börjar dra sig mot sitt slut) och jag vill gärna ut och fotografera, mycket
Helst av allt hästbilder då jag känner att det är min specialité inom fotograferingen ! Då jag har lite svårt att få den möjligheten, visst jag har ju Sharlie & Marit att fota, men Sharlie är svår då han gärna vill sitta i famnen på mig = Inga bilder.. Marit har jag inte testat än x]]

Är det någon som vill ha bilder nu under sensommaren så är det bara att säga till ! :) Jag har sovit bort halva sommarlovet och vill gärna ha något att göra ! 
Hoppträningar / Dressyrträningar, porträtt bilder , välj själv, bara att säga till så kommer jag ! 
Hör av er !

Comments
Posted by: Eva

jag vill gärna ha :)

2012-08-03 @ 08:37:48
URL: http://evahagelberg.blogg.se/
Posted by: Jenny - åländsk islandshästryttare

Du sku gärna få komma och fotografera mig och Yra någon dag! :)

2012-08-03 @ 17:07:20
URL: http://sweetbyjenny.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0