Killen 14.08

Red Silverponnyn på lektionen idag ! Jag helt seriöst älskar att rida honom ! 
Ridlektionen gick jättebra, han lyssnade jättebra och allt bara flöt på, asså shit vad nöjd jag var efter lektionen, omg är fortfarande jätteglad över att det gick så bra :D

Red lite bommar här och var, det vart lite vingligt ibland då jag inte hade med ytterskänkel ordentligt, sen skyller vi på att han bara är 6 år gammal.. Men annars kom vi bra och jämt på bommarna i bra tempo ! Borte kortsidan på kompostbanan var dock jätteläskig.. Där var det tydligen ett monster som bodde i buskarna, varje gång man red förbi där så började han hoppa och studsa O.o Knas !

Hoppas på bilder av Ursula & Lisa bara, vill verkligen ha bilder från dagen :D


en jättegammal bild på Silverponnyn ;)

Och sen så har jag ingen aning om hur jag fick för mig att kalla honom Silverponnyn ^.^

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0