Taggar barbackacup !

Ponnyn står i boxen, förhoppningsvis sover, nytvättad, nyfriserad och gullig, klar tills imorgon ! Hästbilen står klart på stallplan, bara att lasta å fara iväg ! :)

Red ut en sväng idag som planerat, men ngt som inte var planerat va att vi skulle speeda som fan hela uteritten.. Red ut med Mia och Lena, Marit kändes ganska lugn och fin till en början, sen jävlar när vi börja trava, shit vad stark hon blev ! Hon FLÖG iväg i nåt travtempo jag inte visste hon hade xD
Sen resten av vägen hem så taktade hon som en liten skit och den lugna ponnyn jag red iväg med fanns fan inte mer.. Hon blev som en 5 åring ♥
Skulle vara helt underbart om hon skulle ha den energin på ridbanan också, hoppas som fan att hon har mycket energi imrrn :D

Gammalbild↓


Nej nu ska jag också vila upp mig så jag orkar upp och fixa och packa resten klart tills imorgon ! Hihiihi fan va gulligt att starta barbackacup på SuperMarit ege x]

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0