Tänkte tillägga

Att jag far till Finland imrrn kommer hem på fredag, så jag kommer inte ha tillgång till internet nånstans ! ;) Så denna blogg kommer stå med still än vad den har gjort nu det senaste halvåret så att :)
Tänkte slänga upp lite bilder från när jag fotade lite moppestunt (you know, min pojkvän är moppenörd ;))  

Jag var och red Marit idag :) 
Red ut en sväng i skogen, allt gick bara bra ! Det failade totalt mitt under ritten, vi travade i ganska friskt tempo på en grusväg så helt plötsligt tvärstannar ponnysaken för att det kliade på hennes ben, man bara jahapp x] Sen slutade hon klia och fortsatte trava iväg, man bara jahapp, det var ju trevligt xD 
Sen slutade vi med en riktig galopprepa, fyfan vad hon blev pigg ! Jag kände verkligen hur hela hon tog i, Fan va kul de va ! :D


Marit :D <3

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0