Working Progress !

Ger mig på ett tappert försök till att blogga här :) Trots att min dator är segare än segast kan jag inte låta denna blogg dö ut !

Tänkte ta lite fort vad jag gjort dom senaste dagarna !
Kan börja med att berätta att jag anmälde mig till barbackacupen som är nu på söndag med Marit :D Så jag har tränat ganska intensivt med henne.
Torsdags red jag olika delar ur dressyrprogrammet, lite volter övergångar galoppfattningar ur skritt osv..
Fredags (idag) hoppade jag lite för att se att byten över hinder satt där dom skulle, och se påfan det gjorde dom ! Red även igenom programmet, satt skitfint gjorde det ! Allt föll på sin plats och Marit blev skitfin och lyssnade jäääättebra :D Fett synd att hon är så stel... 
Imorgon blir det lite myspys i skogen, rida igenom programmet igen så att se att det sitter korrekt och inte bara idag då jag hade ridit typ 40 minuter innan ;) 
Söndagen har jag allt så galet bra planerat, far till Marit halv 10 ungefär och mockar, knoppar & borstar och fixar klart under dagen ! Packar hennes grejer och pyser ner till Sleipner !
Hoppas ni hade tänkt stå där med kameran i högsta hugg ;)

Lite bilder från förra veckan som Fredrika har tagit !

Hej jag har jättesvårt att hoppa Marit, måste vänja mig vid hennes hoppteknik bara :)
 

Comments
Posted by: Chanelle

Är Marit din häst? :) Fin blogg!

2012-08-25 @ 17:59:16
Posted by: Maja

asså ni kommer typ att vinna :D haha

2012-08-25 @ 20:03:24
URL: http://majjjus.blogspot.com

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0