12.12.12

Fyfan, finns inga ord om hur jävla trötta halva klassen har varit idag ! Var helt omöjligt att tänka eller något då jag har varit som ett tuggummi hela dagen, så fort jag har slappnat av så har mina ögon fallit ihop och jag somnat till för en sekund.. Hopplöst !
Messade Nadja just och jag ska åka på Zigge idag, ser framemot det :) 
Men gick i skola 8-2, hade svenska, matte, engelska, studiehandledning & samhälla. Skrev ett samhälla förhör som förövrigt gick bajs. Nu sitter jag och lyssnar på musik, håller på tvättar kläder samtidigt. Tänkte slänga igång ett avsnitt av en serie medan jag väntar på att min tvättmaskin är klar så kan jag hänga upp den. Kommer antagligen somna, så jag kanske ska ta å hoppa och dansa i lägenheten iställlet ? ;)
 
Asså shit vilket ointressant inlägg, plockade bokstavligt ihop något bara för att få ett inlägg !
Påtal om 12.12.12 så är det ju snart 21, och jag tycker att dom kan slå fast ett datum, eller sluta skrämma slag på halva världen ? xD Det var ju flera personer som tog livet av sig då dendär snubben sa att jorden skulle gå under förra året 23 oktober ;)

Läs hela artikeln här ! 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15919646.ab

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0