2012 → 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, ett par olika grejer faktiskt

Har du några nyårslöften?
Jo, ska komma i form, få bra kondis och en bättre hälsa :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
När ni inga vet.. ;)

Vilka länder besökte du?
Finland & Sverige

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar, köpt en ofungerande moped

Bästa minnet från 2012?
Baståsen veckan med underbart folk, Nåtö veckan, Konfirmationslägret, min Praovecka på Tyresö RF !!

Bästa köpet?
Min moped, kameraväskan & min jacka

Vad spenderade du mest pengar på? 
B E N S I N

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Stella ♥♥♥, Bastisveckan, när jag hade mopedkortet i handen !

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Blandade känslor

Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries

Är det något du saknar 2012 som du vill ha år 2013?
Börja nå mina mål

Vad ser du mest framemot med år 2013?
Gymnasiet, börja komma någonstans med min ridning, min och Stellas ev Chicago resa, ev köpa en springare, sommaren !!


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0