God eftermiddag mina vänner !

Jag tänkte komma lite back on track nu med ny header och tillbaka till min superuppdatering ;)
Eftersom jag inte bloggat på ett tag och jag har inte så mycket att säga egentligen kan jag ta en kort sammanfattning över denna veckas ridkektioner !

Tisdag; fick rida Indianen igen, gillas stort ! Vi hoppade bågar som gick lite katastrofalt till, det blev lite ojämt och snett och fel och lalala. Men vi tog oss igenom lektionen och vi tänker positivt här så jag är nöjd över dom delar av lektionen som jag och Indian gjorde bra :)
Onsdag; Red en annan Indian ponny, red galoppfattninar och volter, Indiana var hur jäkla duktig som helst !! Hon jobbade på med jättebra tryck i steget och allt flöt på, är jättestolt över henne ! Hon blev lite tröttare mot slutet, men även om hon höll på dö av trötthet så märkte jag på henne att hon verkligen ville kämpade för att orka, det blev förståss ett par skrittpauser så hon inte skulle dö helt och hållet x] Efter lektionen var hon varm och lite svettig :)

Nu är mamma och skaffar kort på Avancia till mig så det blir lite mer träning i min vardag ! Under tiden tänkte jag kika lite film, har verkligen inget bättre för mig ! :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0