Har inte vart sjuk på 8 år...

...Och nu jävlar blir jag sjuk, härligt !
Men jag sov lite längre idag, så jag missade syslöjden, tog hem min kavaj för att sy klart den över jullovet. Hade Matte, räknade 3 uppgifter då mitt huvud höll på trilla av, tillval svenska, sov. Svenska, kämpade för att klara lektionen vilket jag gjorde :)
Har värsta huvudverken, halsont och varenda del i min kropp gör ont, har haft det jättejobbigt idag om ngn rörde mig så gjorde det så jävla ont ! Så det var ju mindre trevligt.
Hade julfestövning mellan 1 och 2, sen gav jag upp, orkar inte kämpa mer så jag for hem, kollade TVD och sov. Jag sov från 3 till 7, har p
recis ätit middag och om en halv timme ska vi kolla Charlie St. Cloud, mamma och pappa ska kolla den för första gången :)
Ska väl kolla ngt avsnitt av ngn serie innan klockan slår 9 !

Jag har alltid vart ganska rädd för att bli sjuk då det var så länge sen att det kommer hålla skitlänge och att det kommer värsta mycket så jag kroknar typ.. Vi får se, hoppas det går över ! Har skitmycket att göra nu i helgen och nästa vecka.....

Ha en bra fredagkväll mina vänner :)
Jättegammal bild, tror det är från det första inlägg jag skrev ! ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0