Hello there on the middle of the night !

Har lite sovproblem...? Gick å la mig kl 12, efter det lade jag upp bilderna på bloggen, jag chattade med Stella, försökte sova, gick inte.. Gick och tog mammas ipad, spelade på den, kollade tvd och läste bloggar. Nu ligger jag här i min säng, klockan är halv 5 och jag ska upp halv 7 imorgon för att jobba i stallet.. ! Ska vara på sleipner kl 8 och får fara hem kl 19... Kan bli en intressant dag xD Somnar jag nu slår jag näven i backen på att jag försover mig imorgon.. :) Jag kommer va en jävel att vara runt imorgon, om ngn ger mig order eller ngt sånt imorgon kommer jag slå den över käften, truuuuuust me :)
Nu kanske man kan hitta på något att göra i 2 timmar ;)


G.E.M.I.G.!

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0