Hur är det med livet riktigt..?

Jotack, livet leker som man brukar säga ! :) Har tvärr inte varit så aktiv på min dator på senaste tid faktikst.. Har haft annat att göra !
Fick ju jullov igår, och första dagen började faktiskt inte så jättebra om jag ska vara ärlig.. xD Vi skulle fara till Eckerö och hälsa på farmor och farfar, vidare till hammarland och hälsa på syrran, men när vi kommit en bra bit in i Eckerö så går bilfan sönder ! Styrstången gick rätt av, eller inte själva styrstången men den sak som sitter fast i styrstången så man kan styra, den gick av ! Helt av på mitten, gick inte att styra bilen, så pappa ringde efter en snubbe som jobbar på en verkstad 100 meter från där vi var någonstans. Så vi fick försöka lirka in bilen till verkstaden genom att pappa och Tobias gick och sparkade på framdäcken så bilen kunde svänga :) Vi fick skjuts hem, men problemet var ju att jag inte fick hälsa på min syster, farmor och farfar kom till verkstaden och sa hej osv. Jag tror Tanja kommer hem något nu i helgen :D
 
Nu på kvällen skulle jag börja laga ett pepparkakshus, jag tänkte göra ett heeeeelt från grunden ! Så jag började kavla ut degen på bordet och skar ut en vägg och fönster och hela alltihopa, jättefint, men degen lossnade inte från bordet, jag la rätt mycket mjöl, men någonstans försvann mjölet och degen fastnade på bordet, jävla skit så jag gav upp och la in degen i skåpet igen. Provar imorgon igen med mamma och pappas hjälp då vi ändå inte kommer någonstans :)

Hoppas ni alla får en bra jul ! :D
 
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0