I skolan

Har Engelska just nu, skrev klart en uppsats och fick äran att sitta vid datorn, skrev en uppsats om min barndom och min familj, hade inget att skriva om så jag skrev om det jag har erfarenhet av !
Gårdagens hopplektion spenderades med Indianen, hoppade 3 hinder, en rak linje och en böjd. Vi hade grinden och en bänk full med snö på och ett vanligt räcke med bommar som hinder, haha kul :D
Aja, Indianen var väääldigt obalanserad, lyssnade verkligen inte på mig, han vinglade som fan, gick verkligen inte hålla honom samlad och det gick ju fan inte ens att svänga honom, nej då skulle han till andra hållet, haha lilla spån ! 
Idag är det dressyr, ska messa Nadja och fråga om jag får åka på Zigge idag, har väldig lust att åka på honom :)
Nu tillbaka till verkligheten med skola och kakka !
Just det ! Jag kunde ta min gangstahoj till skolan idag, den startade finally och jag kom nästan inte försent :D Bara snön vid mopedskjulet som min moped inte ville köra igenom :(

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0