Lucia 13.12.12

Eftersom Stella var jättesöt och bloggade idag så är det inte en jättepanik om jag bloggar idag eller inte, men jag gör det nu iaf ! :)
Har haft jättemycket idag, skola 9-3, julfestövning 3-halv 5, hem äta middag. Snackade lite skit med brorsan efter middagen innan han och pappa gick ut och plogade taket på garaget då det var påväg igenom, jag for iväg till stan för att delta i Luciatåget. Hästarna var redan sadlade och fixade för att gå med, vi mänskor skulle bara klä på oss så var det bara att gå iväg :) Jag hade en äppeldräkt på mig och Sleipnerflaggan i handen ! Så jävla sexig ! Det var så galet många som garvade åt mig, haha jag kände mig som ett äppel. 
Det var en grabb i ekipaget före oss som frågade mig om jag var en tomat eller ett äppel, men herregud jag var grön ? xD Tomater är inte gröna !!

Men nu måste jag sova, trött som fan är jag ;)
Godnatt :*

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0