Söndagen avklarad ! :)

Har just kollat lite bloggar och lite klipp på yt, så jag tänkte släcka för natten ! :)
Tänkte dra min dag lite fort, inte så händelserik men det är en söndag för mig iallafall. Klev upp vid halv 2 då mamma och pappa kom hem från gymmet. Pappa klädde julgranen och jag låg i soffan och bossade över pyntningen, givet alltså ! Nu ikväll har pappa lagat julgodis och jag började på mitt pepparkakshus. Gjorde 3 delar av taket har 3 kvar, 5 väggar har 5 kvar att göra, gjorde alla staket förutom ett, det var så långt och min deg tog typ slut så den görs imorgon, med resten av alla väggar som ska göras :) 
För den som inte fattar gör jag ett eget från grunden, och jag kan försäkra er om att det kommer bli snett, buckligt och vindt, men det är säkert snyggt det med :s

Nu tänkte jag iallafall sova så jag orkar upp kl 9 imorgon, fara å köpa pepparkaksdeg och fortsätta bygga hus, förhoppningsvis så ska jag få ihop det imorgon så om jag orkar blir det att dekorera också ! Annars får Stella göra det då hon kommer hit x] (Puss :* ) 
Godnatt !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0