Ögonkontakt och jag.. ? O.o

Asså varför tycker jag att ögonkontakt är obehagligt, jag hatar seriöst det ?! Varför är det så ?? Vissa personer kan jag inte ens kolla in i ögonen när jag snackar med dom.. fett störande.. :s
Någon som kan ge mig ett svar ? :D

Men iaf, klev upp kl 2, duschade och fixade mig och for till stallet kvart före 4. Kollade Tildes lektion en halvtimme, gick till stallet och gjorde iordning min poni jag skulle rida ! :) 
Flugis denna vecka också ! :D Har verkligen koll på den hästen nu, vet hur han funkar och jag har honom verkligen där jag vill ha honom nu, måste bara få honom lite mer kvick i sig själv, han är ganska degig O.o 
Vi tränade på galoppfattningar från skritt idag. Flugis var ju fan kung på det :D

Imrrn vette fan vad jag ska göra.. Måste in i skolan och hämta ett jävla papper jag glömde där i fredags ._. Gay..



Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0