Please, turn me into a Vampire.. !

Fan va skönt det skulle va, aldrig åldras osvosv :P
Det första jag skulle göra sku va att stänga av min mänsklighet, och jag skojar inte ! Jag hatar känslor (a)

Nej men bad day, lång dag.. ännu värre när man kommer hem, direkt när jag kommit hem ringer mamma och skriker på mig att plugga, sen kommer min bror och tjatar på mig att läsa på prov ! 
Nu sitter jag inlåst på mitt rum för att plugga, min mobil blev jag av med.. 

Älska livet just nu :)
Mamma är på mig 24/7, mina lärare likaså, där är jag i mitten och ska göra 220 saker samtidigt, läsa på rella, plugga matte, läsa musik, läsa kemi.. !? hur fan ska jag göra det samtidigt.. !? D:

Framtiden inget att se framemot ! :)

Nej nu ska jag plugga vidare ............... 

Min världsfiende <3

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0