Trött liten jude här !

Jag är sjukt trött så det får bli ett snabbt inlägg här nudå ! :)

Igår red Jag Flugan, så jäkla länge sen jag red honom senast ! Han var lite hyper, men grymt fin annars :) Varje gång vi skulle galoppera så bockade och pep han, så jäkla lycklig hest :D
Han var supermysig att rida iaf :)

Idag så är det ju torsdag, alltså veckans jobbigaste dag.. Jag var ju för det första på alla timmar idag, jag brukar hoppa över den första så att aah :P
Musik är inte alltid så roligt.. :(
Nåja, hem efter skolan, satte mig ner och kollade på film. Somnade en timme, vaknade upp kl 8 och gick ner och åt middag, nu sitter jag här och ska snart duscha för att sen sova :D



Flugan får stå för dagens inlägg :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0