Godmorgon allahopa !

Sorry för att jag inte bloggat något alls.. 
Kan berätta lite smått om dagarna som gått;

Torsdag
Jobbig skoldag, försov mig så jag var ju inte fullt så mycket i skolan som det var meningen att jag skulle :P
På eftermiddagen for jag och red, hade en lektion att rida in så jag passade på att göra det :) Hade Alice, så jävla kul att rida henne :D Vi hade lite stretchning och framdelsvändningar, gick faktsikt skitbra ! Älska rida Alice <3

Fredag
Hände inget speciellt, försov mig då också, så jag var i skolan 45 minuter innan jag slutade ;) 
hanna & jag for till ÖHS, igen av ngn underlig anledning.. Sen sprang vi runt på stan typ.
Sen kollade jag på TVD typ hela kvällen :)

Och idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska ut och fota nu iaf så det kommer bilder senare (om jag hinner / orkar fixa dom!) alla vet ju hur seg jag är på att ladda upp bilder......... ._.

Alice får stå för dagens inlägg



Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0