ibland så är man faktiskt sämre än vad man tror..

Började dagen dåligt, kom försent till skolan, försökte få min cykel att börja funka i morse så det tog mig någon extra minut.. ._. 
Kom till skolan, hade matte, hk, extra engelska & jompastik :P
Gymnastiken skulle vi skidat, men det blev det ändring på, vi gick ut och promenerade en timme istället :D men att sen skidade vi typ 10 minuter xd så jäkla tråkigt xdd
Natha, Nona & Tova lurade iväg mig och Freddan långt ut i skogen, och sen ringer dom bah "nej ni skulle bara skidat ett varv runt planen"
HAHAH och då hade freddan sagt typ 10 000 gånger att vi bara skulle skidat ett varv runt planen, men neeeeeeeej O.o
Vi for till vikingavallhallen och skidade :P (för den som inte fattade riktigt)

Sen var den utvecklingssamtal, det lät ju inte sådär superbra (a) Håller på underkänna mig i musiken O.o Skillz för den ! Meen vad ska jag säga, jag har inte vart på många musiktimmar xD

Nu håller jag på pluggar Kemiprov, faaaaaaast jag somnade istället.. Så vi får se hur det går imrn :'((

Mjaaau säger jag bara ↓
-- 
-- 

Hoppas ni som inte ännu går i högstadiet längtar ! ♥ Jag tycker det är ett helvete :'))

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0