Lycklig liten tjockisar :D

Kom hem från ridningen för ca en halvtimme sen :P

Hade Pola, hon var lite galen.. O.o hon tyckte att det var superkul att hoppa idag, så där öööööööööööverkul ._.
Aja, lektionen gick superbra iaf :D

Aja, nu till rubriken :D
Jag är ett stort fan av Tupla, och pappa ska köpa en hel låda med Tuplisar :D ♥

Och eeeen sak till xDDD 
JAG BLEV SKÖTARE PÅ POLA xD HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
Jag älskar när folk skriver sådär ! :') ♥

HAhaha nej nu ska jag gå å sova, godnatt ! 


Comments
Posted by: wilma

var det du som hade Pola i vintras 2012??
//Pola älskaren Wilma :)

Svar: Nej, jag red henne på lektion när hon stod på Sleipner ! :) Så nej, jag hade inte henne !
Malin Mattsson

2013-07-24 @ 14:54:16

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0